11 Haziran 2012 Pazartesi

geleceğe dair ufak bir not:)

Geleceğe dair görebilecekmiyim bilmeden güzel notlar düşmek güzel bir duygu ve ben bugün sana dair güzel bir not daha düşmek için açtım sayfamı:)
doğduğun ilk günden beri bir olgunluk sergileyen minik yavrum hergün beni o kadar şaşırtıyorsunki keşke o anda elimde bir kayıt cihazı olsa anında kaydedebilsem söylediklerini hareketlerini:)

Her dışarı çıkışımızda o kadar alışmışsınki eve girmeden anne bana bişeyler bakıcakmıyız diye sormadan edemiyorsun:) dün sana yazlık kıyafet alışverişi için akşam saatlerinde dışarı çıktık mağazada ben bir yandan sen biryandan reyonalrı kolaçan etmeye başladık benim göremediğim güzel güzel kıyafetleri getirince reyon görevlisi bile sana gülmeden edemedi bunuda alalım sunuda alalım diye eline bir güzel topladın kıyafetleri içlerinden seçtiklerimizi aldık çıktı sonra başka mazaya girdik ve sen yine iş başındasın kızım değilde arkadaşım edasıyla
anne bak bu nasıl
ımm pek güzel değil sanki
peki buna ne dersinn
e olabilir fena değilmiş
a peki bu nasıl buna ne dersin buda güzel :)

çok fenasın sen yaaaa

kokulara karşı pek bir hassasiyeti olan kızım yeni yıkanmış pijamalarımı giyip yanına yattığımda bak şimdi oldumu bu ben biraz bu tarafta yatıyım çamaşır makinası kokuyosun sen diyip poposunu döndü bana :))

ve yarın kimde kalmak istiyorsun kızım dediğimde senle anne demen içimi parçalıyor:(

annemin kolu henüz düzelmedi ve her sabah seni babanın kucağına uykulu bir vaziyette verip babannene yolluyorum boynum bükük elimde olmadan o güzel uykunun arabaya kadar süreceğini bile bile ve akşam geç saatlerde yanıma geleceğinin sıkıntısıyla annecim seni çok seviyorum deyişin kulaklarımda akşama kadar seni kokladığım ana kadar bitmeyen huzursuzluğum yanımdan ayrılmadan özlüyorum seni ben annem seni canımdan çok seviyorum

tatil haftasına kadar dayanabilirsem tatil dönüşü anaokuluna görüşmeye gidicem henüz çok küçüksün ama bi orda bi burda durumların beni çok üzüyor ve günden güne huyların çok değişiyor şımarıklık alametleri çok fena baş gösteriyor her türlü seni düşünmem gerekiyor..umarım senin için en doğru kararı veririm bitanem karakteri sağlam güçlü sevgi saygı dolu imanlı mutlu bir birey olursun inşallah

akşam olmasını bekleyen annecin:)

Hiç yorum yok: